....nimittäin tunnustus, jonka olen koskaan saanut. Tuntuu todella kivalta! Kiitos Salaisen puutarhan Puutarhurille, joka on omansa kyllä ansainnut.

                                                                            

 

Tunnustukseen liittyi haaste kolmen kysymyksen muodossa.

1. Lempivärisi? Kestosuosikki taitaa olla vihreä melkein kaikissa sävyissä, paitsi sellainen maastonvihreä.

2. Lempiruokasi? Nyt menee vaikeaksi kun olen aikalailla kaikkiruokainen, mutta ihan perinteinen makaroonilaatikko on hyvää kun sitä harvoin ehtii tehdä.

3. Mihin haluaisit matkustaa? Suomessa ollaan kierrelty jo vuosia ja haaveilenkin ensimmäisestä oikeasta ulkomaanmatkasta. Haluaisin käydä Amerikassa ja nähdä Kalliovuoret, mutta ihan yhtälailla vaikka Kreikassa rantalomalla.

Tämä tunnustus pitäisi jakaa nyt eteenpäin kolmelle ja se tuottikin hieman päänvaivaa. Tästä se kuitenkin lähtee...

Puhu mun ruohoille : Santran blogissa on ihana, elämänmyönteinen ja kiireetön tunnelma.:)

Villi piha : kaunis ja idearikas piha ja puutarhuri, ensimmäisiä seuraamiani blogeja:)

Puutarhastelua : uusin tuttavuus minulle, kauniita kuvia, mukavia juttuja, paljon samoja kasvimieltymyksiä :)

 

Omassa puutarhassa ei ole tapahtunut minun osaltani paljoakaan. Ilma on viilennyt ja syksyn merkkejä alkaa olla näkyvissä. Vielä pitäisi tehdä yksi rikkaruohosavootta ennen kylmiä ja syyslannos heitellä kasveille ennen puolta kuuta. Nyt olisi epävakaista säätäkin tiedossa joten se liukenisikin hyvin.

Loppuun vielä kuva astiakaapin uudesta elämästä. Tällainen olisikin kiva työpiste!